0
Winkelwagen

Vraag en Antwoord

Bestellen
 • Ik bekijk deze webwinkel met mijn mobieltelefoon. Kan ik nu gewoon bestellen en betalen?
 • Hoe plaats ik een bestelling?
 • Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
 • Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
 • Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
 • Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
 • Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?
Betalen
 • Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
 • Hoe werkt betalen met Klarna nu precies?
 • Hoe werkt betalen middels overschrijving?
 • Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
Bezorgen
 • Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
 • Ik woon in België. Wat zijn nu de bezorgkosten van mijn bestelling?
 • Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
 • Hoe zie ik of een product op voorraad is?
 • Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
 • Wie levert mijn bestelling?
 • Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
 • Kan ik een bezorgafspraak maken?
Retourneren
 • Kan ik mijn bestelling retourneren?
 • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
 • Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
 • Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
 • Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Klachten
 • Ik heb een klacht wat nu?
• Marketing & Communicatie
 Social Media
 Facebook
 Twitter
 Google Plus
 Unieke content